Röda linjen mot Mörby Centrum.

"Det var måndagen den 11/5 som jag satt på tunnelbanan mot Mörby Centrum. Du klev på vid Stadion och satte dig snett framför mig. Du var kille, 22-25 år gammal, bar en adidasväska och hade brunt kort hår. Våra blickar möttes ofta och vi log mot varandra. Du gick av på Tekniska Högskolan och vände dig om och tittade på mig när du gick av. Jag är alltså den blonda tjejen, med mörkbrun skinnjacka och en mörkgrön tröja. Vore kul att träffas igen..
Anna"


Känner du igen dig? Släng iväg ett mail till [email protected] om hur du kan kontaktas.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Var säkert jag med e gay!

2009-05-20 @ 10:08:09
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0